09109200500 info@damaavand.com

راز برند شخصی موفق

روش خلق برند شخصی موفق برای همه یکسان نیست، متخصصان بسیاری وجود دارند که برندی را ایجاد کرده‌اند اما به نتایج چشمگیری دست نیافته‌اند. این حالت به نظر بدتر از نداشتن برند است چراکه پول و زمان را برای فرستادن پیام های غلط به هدر داده‌اند. به شما توصیه می‌کنیم با رعایت موارد زیر از این سرانجام مشابه خودداری نمایید:

  1. شفافیت داشته باشید: یک برند شخصی موفق به‌صورت کاملاً شفاف به مخاطب می‌گوید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید. اگر ارسال این پیام ها با تصاویر زیبا، کاتالوگ های شیک و با کیفیت و همچنین وبسایتی کاربردی و زیبا همراه شود به نتایج جالب‌تری دست خواهید یافت. علاوه بر رعایت موارد فوق در بسته‌بندی توصیه می‌کنیم پیام را ساده و شفاف انتخاب کنید، سعی نکنید فرآیند معرفی خود را پیچیده کنید، اینکه به مخاطب اطلاعات ضروری و دلایل واقعی بدهید کافی است. از دادن اطلاعات زیاد و نامرتبط پرهیز کنید. مخاطب باید از هر زاویه که به شما می‌نگرد به این نکته پی ببرد که نام شما چیست و در پی چه چیزی هستید، کل داستان همین است.
  2. خاص باشید: برای اینکه به چشم بیایید باید از رقبای خود متفاوت باشید. اگرچه همه به اهمیت این مورد پی برده‌اند اما فقط افراد کمی این ریسک را انجام می‌دهند. این‌که مشابه دیگران صحبت کنید و وعده‌های مشابه بدهید اصلاً خوب نیست. کسب و کار خود را خاص آغاز کنید، به دنبال خلق موقعیت بسیار دقیق و متمایز باشید. به ارزش‌های متفاوتی بپردازید تا دیده شوید.
  3. ثبات داشته باشید: متفاوت بودن و استفاده از روش‌های خلاق برای جلب‌توجه مخاطبین خوب است اما کافی نیست. باید این فرآیند را بارها و بارها تکرار کنید تا مخاطبان شمارا ببینند و به شما توجه کنند. این مهم است که برند شخصی خود را در مدت طولانی در دسترس مخاطب قرار دهید. وقتی‌که شما در حین انجام کارتان هستید متوجه نخواهید شد که چه زمانی تجارتتان رو به پیشرفت است پس ضروری است که همیشه در کارتان باثبات عمل کنید.
همچنین بخوانید:   بازاریابی تجربی

انتهای مطلب/ لینک محتوا