پیش از طراحی بروشور تبلیغاتی، بودجه خود را بررسی کنید. اگر می‌خواهید روی بند کفش کار کنید، استفاده خود را از عکس‌های رنگی به حداقل برسانید و در عوض روی بروشورهایی با اندازه‌ی استاندارد کارکنید که می‌توان آن‌ها را روی کاغذهای کوچک چاپ کرد. اگر در شرکت خود کارمندانی ندارید که کار طراحی را انجام دهد، از گرافیست یا شرکتی که این امور را انجام می‌دهد بخواهید روی طراحی بروشورها کار کند. همان‌طور که پیش می‌روید موارد زیر را هم در ذهن داشته باشید:

  • اگر عکس‌های رنگی برای کار شما ضروری هستند بودجه را متناسب با آن تنظیم کنید. رنگ‌ها میزان پاسخ مشتری به بروشور را افزایش می‌دهند، اما هزینه‌های تولید را هم بالا می‌برند.
  • کیفیت بروشور خود را هم‌تراز با سطح پیشنهادتان قرار دهید. بروشوری با چاپ لیزری و رنگ‌های نئونی احتمالاً برای مشتریانی خوب است که به دنبال خرده‌فروشی باقیمت‌های ارزان هستند، اما برای رستورانی که آگهی برگزاری مناسبات رسمی و سالگردها را ارائه می‌کند چنین بروشوری مناسب نخواهد بود. اگر پیشنهاد شما ساده است بیش‌ازحد هزینه نکنید، از طرفی دیگر پیشنهاد‌ها لوکس خود را نیز با بروشورهای بی‌کیفیت خراب نکنید.
  • فرمت و رنگ‌های اصلی خود را بشناسید. طراحان عاشق ابتکار و خلاقیت هستند. این کار آن‌هاست؛ اما کار شما این است که به آن‌ها پارامترهایی بدهید تا در همان محدوده کار کنند. در مورد فرمت، لوگو یا رنگ اطلاعات داشته باشید تا آنچه ارائه می‌دهید برای شرکت شما تأثیرگذار باشد.
  • نام شرکت خود را خوانا بنویسید تا دیده شود. معمولاً محل مناسب برای نام شرکت در قسمت بالای بروشور است. فراموش نکنید نام و اطلاعات خود مانند ایمیل، وب‌سایت و شماره تلفن را نیز اضافه کنید.

انتهای مطلب/