کسب و کار در مسیر صحیح ...

به گزارش آژانس کسب و کار هورموند، سیستمی کردن فروش در مدیریت ارتباط با مشتری، به‌طورمعمول بسیاری از مدل‌های فروش را تائید و حمایت می‌کنند؛ فروش پیچیده کسب‌وکار به کسب‌وکار (B2B)، فروش تلفنی کسب‌وکار به مشتری (B2C) و… این موارد، ممکن است شامل فروش تیمی، فروش شرکا، روش‌های خاص فروش و مدیریت منطقه‌ای باشد. در بیشتر صنایع تأکید و تمرکز بر فرصت‌های فروش است. فرصت‌ها همچنان که در راستای مسیر فروش حرکت می‌کنند، به دنبال فروش بوده و امکان قیمت و سفارش دادن از یک منبع را فراهم می‌آورند.

یک تکنولوژی کلیدی برای حمایت از فرآیند فروش، هماهنگی موبایل با راهکارهای بی‌سیم است که به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا در مسیر خود به سیستم سی آر ام دسترسی داشته باشند. اغلب، اجرای تکنولوژی ماشینی کردن عوامل فروش، با اجرا و تحقیق روش فروش همراه است. انجام این کار ازآن‌جهت لازم است که تکنولوژی، موجب ایجاد مدیریت فرآیند و استانداردسازی نمی‌شود. بدون روش‌شناسی، فروشندگان به شکل‌های متفاوتی از سیستم استفاده خواهند کرد. این مسئله، مدیریت فروش و اولویت‌بندی منابع را بسیار مشکل می‌سازد.

روش‌های فروش مختلف و متفاوتی وجود دارند. به‌هرحال، بسیاری از آن‌ها پیش از ظهور سی آر ام پدید آمده‌اند و بیشتر تمرکز داخلی دارند تا تمرکز بر مشتری. فروش از طریق شبکه همچنین نشان‌دهنده برخی از معضلات کم‌نظیر است. لازمه این کار، به‌کارگیری بعضی از کاربردهای تخصصی مثل چرخ‌های خرید، ویترین‌ها، کاتالوگ‌های گرافیکی و صندوق‌های مطمئن و ایمن است. ظهور طراحان محصول، فروش محصولات پیچیده از طریق شبکه را ممکن کرده است. درنهایت، فروش اغلب شامل برنامه‌های انگیزشی و پرداخت پورسانت است که این‌ها را می‌توان در سی آر ام الگو قرارداد تا فروشندگان، اثر موفق شدن در یک خرید را در ساختار حقوق و دستمزد خود ببینند.

فرآیند سیستمی کردن فروش

فرآیند سیستمی کردن فروش

انتهای مطلب/