حتی باکیفیت‌ترین کارت ویزیت‌ها نیز قیمت چندانی ندارند. نمی‌توانید راهی اقتصادی‌تر برای توسعه نام شرکت خود در بازار پیدا کنید. برای ایجاد کارت ویزیت که اطلاعات مناسب از شرکت شما در اختیار بازار قرار دهد، از طراحی حرفه‌ای بهره ببرید، فرمت‌ها را دقیق انتخاب کنید و از چاپ، کاغذ و رنگ‌های باکیفیت استفاده کنید. به گزارش کسب و کار هورموند، اگر از استعداد کارکنان خود کاملاً مطمئن نیستید از آن‌ها نخواهید کارتتان را طراحی کنند. وقت بگذارید و با یک گرافیست صحبت کنید تا طراحی حرفه‌ای به شما ارائه دهد و باعث ارتقاء تصویر شرکت شود.

مطمئن شوید کارت کسب و کارتان دربرگیرنده‌ی نام تجاری، لوگو، شماره تلفن و آدرس شما به شکلی خوانا است و شعار یا خلاصه‌ای از پیشنهادات شما نیز بر آن درج شده است. با در نظر گرفتن موارد زیر از کارت خود آزادانه استفاده کنید:

  • از قالب‌های آماده استفاده کنید. می‌توانید نام و عنوان کارکنان جدید را بر آن چاپ کنید. اگر برای کارتی بارنگ‌های ویژه هزینه کرده‌اید، چاپ کارت‌ها در تعداد انبوه می‌تواند هزینه نهایی شمارا کاهش چشم‌گیری دهد، اما اگر از یک کارت ارزان‌قیمت تک‌رنگ استفاده می‌کنید، انجام این کار ضرورتی ندارد.
  • به هریک از کارکنان تعدادی کارت بدهید. با این کار، روحیه کارمندان را بالا می‌برید. علاوه بر این، کارکنان می‌توانند از این کارت‌ها برای معرفی تجارت شما به دوستان و یا افرادی که با آنان ارتباط حرفه‌ای دارند، استفاده کنند که درنهایت به سود شما خواهد بود.
  • در پشت کارت نقشه محل کسب‌وکارتان را ترسیم کنید. مخصوصاً اگر فروشگاه شما چندان جلوی دید نیست، یا مشتری بدون اعلام قبلی به شما سر می‌زند، چاپ نقشه روی کارت کار بسیار خوبی است.
  • با افزودن اطلاعات مناسب و مفید تجاری به کارت خود، ارزش کسب‌وکارتان را بالا ببرید. برای مثال یک شرکت خدمات نامه‌نگاری می‌تواند جدولی از نرخ‌های پستی را روی کارت چاپ کند یا صاحب مغازه می‌تواند ساعات باز بودن مغازه را بنویسد. یک رستوران می‌تواند تاریخ مناسبت‌های مختلف مانند روز مادر و روز پدر را بنویسد تا کاربران فراموش نکند یا حتی می‌تواند تاریخ جشن‌های محلی را بنویسد.

اگر از دو طرف کارت خود استفاده می‌کنید، مهم‌ترین اطلاعات مانند لوگو، نام، اطلاعات ارتباطی و غیره را روی کارت بنویسید. بسیاری از افراد کارت‌ها را داخل پوشه‌هایی نگه می‌دارند که فقط روی آن معلوم است.

انتهای مطلب/