کسب و کار در مسیر صحیح ...

استراتژی پیام پیچ‌پرفکت PitchPerfect روش ساده‌ای است که با ۷ پرسش، قدرتمندترین چیزی را که باید بگویید پیداکرده و موجب خواهد شد تا بهترین نت را در قلب مشتری بنوازید. اگر پیش‌ازاین تبلیغات ناهنجاری داشته‌اید، درک خواهید کرد که این موضوع تا چه حد می‌تواند موجب رنجش شود.

هفت پرسش استراتژی پیام پیچ‌پرفکت:

  1. با چه کسی صحبت می‌کنیم؟
  2. دیدگاه ما چیست؟
  3. حرف کلیدی در این دیدگاه چیست؟
  4. چرا هدف باید به این دیدگاه توجه کند؟
  5. چرا هدف باید دیدگاه را باور کند؟
  6. هدف نسبت به پیام، محصول و برند چه حسی باید داشته باشد؟
  7. می‌خواهیم که هدف چه کاری انجام بدهد؟

وقتی کاری را شروع می‌کنید باید بدانید به چه کسی می‌فروشید و چه چیزی می‌فروشید. سؤالات استراتژی پیام پیچ‌پرفکت بهتر است بر اساس توالی انجام شود. بهتر است با “چه کسی” شروع کنید، سپس “مقصود”، “کلمه کلیدی” و “دلیل توجه” را بپرسید.

از این به بعد رعایت توالی ضروری نیست و برخی پاسخ‌ها به‌راحتی در کنار دیگر پاسخ‌ها قرار می‌گیرند. بعضی از سؤال و جواب‌ها موجب می‌شوند به قبل رجوع کنید و با درک جدیدی شروع کنید. توصیه می‌شود هیچ‌کدام از جواب‌ها بیشتر از یک خط نشوند به‌غیراز “دلیل باور کردن”.

در این فرآیند لازم است به جلو و عقب برویم؛ برای هر سؤال پاسخ‌هایی که به ذهنتان می‌آید را نوشته و در پایان یکی را انتخاب کنید. وقتی تمام سؤالات پاسخ داده شد یک استراتژی پیام خام خواهید داشت.

در گام بعد جمله‌ها را اصلاح کنید، سپس استراتژی‌های پیام مختلف را مقایسه و تحلیل کنید. استراتژی پیام نهایی را خلاقانه خلاصه کنید. اکنون می‌توانید به ارزیابی بپردازید. یک نسخه از آن را برای تیم سازنده تبلیغ ارسال نمایید تا یک نسخه صوتی برای تست گروه تمرکز آماده شود.

کارکرد این روش در موارد بسیاری به تائید رسیده و موجب شده تا برندها، مؤسسات غیرانتفاعی و کسب‌وکارهای نوپا بر شرکت‌های باسابقه در ارائه محصولات خود غلبه نمایند و میزان فروش و پوشش خبری خود را افزایش دهند.

برای طرح ریزی حرفه‌ ای تبلیغات با هورموند تماس بگیرید!

انتهای مطلب/