کسب و کار در مسیر صحیح ...

بدون شک هدف غایی دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار دیجیتال در یک CRM قدرتمند خلاصه خواهد شد. CRM با فراهم آوردن مجموعه ای از ابزارها و توانایی های دیجیتال مارکتینگ شما را قادر می سازد تا مشتریان را به نحو موثرتری هدفگیری نمایید و به تناسب آن کمپین های دقیق طراحی و مدیریت گردد. این سیستم مدیریت یکپارچه مارکتینگ را در برنامه ریزی، بودجه بندی، اجرا و اندازه گیری تلاش های مارکتینگ فراهم می آورد. همچنین دسته بندی اطلاعات، مدیریت منحصر به فرد کمپین ها، اطلاع رسانی، تحلیل های استراتژیک، بالابردن اثربخشی و پیگیری های برنامه های مارکتینگ نیز توسط این سیستم فراهم خواهد گردید.

در ادامه به برخی قابلیت های CRM در مارکتینگ و مدیریت صحیح کسب و کار می پردازیم، با هورموند همراه شوید؛

  1. مدیریت برنامه مارکتینگ: با استفاده از تحلیل های سی آر ام، داده های مشتریان به اطلاعاتی مناسب و قابل برنامه ریزی تبدیل می شوند. به این ترتیب قادر خواهید بود با سرعت بیشتری به تمایلات و نیازهای مشتری و فرصت های موجود واکنش نشان دهید. همچنین در اجرای مارکتینگ پلن این امکان وجود دارد تا از برنامه ریزی و بودجه بندی گرفته تا نرخ بازگشت سرمایه و اجرای آن به بهینه ترین شکل ممکن صورت پذیرد.
  2. بخش بندی مشتریان: CRM به شما این امکان را می دهد تا مشتریان و مشتریان بالقوه را با شاخص های مختلف دسته بندی کرده و امکان دسترسی سریع و به روز به آنها میسر گردد. با تقسیم بندی اطلاعات به بخش های مختلف، سازمان قادر خواهد بود محصولات و خدمات اختصاصی شده و جذابتری برای مشتریان ارائه دهد. از لیست مارکتینگ پویا و هوشمند و همچنین بخشبندی اطلاعات استفاده کرده و کمپین های مارکتینگ خود را در کمترین زمان برای بخش مشخصی از مشتریان هدف اجرا نماید.
  3. تدوین و اجرای کمپین مارکتینگ: در CRM شما می توانید اقدامات مارکتینگی خود را به آسانی طراحی، اجرا و مدیریت کنید. فعالیت های برنامه ریزی شده را به افراد مرتبط ارجاع داده و گزارش های دقیق از نحوه اجرا دریافت نمایید. همچنین در خارج از سازمان و بصورت لحظه ای گزارش های آنلاین از میزان اثربخشی هر کمپین، نرخ پاسخ مشتریان، نرخ بازگشت سرمایه و دیگر شاخص های کلیدی را در اختیار داشته باشید. این سیستم مدیران مارکتینگ را در تدوین، اجرا، هماهنگی و کنترل فعالیت های تبلیغاتی یاری نموده و سازمان را قادر می سازد پیروز رقابت در کانال های ارتباطی گردد.
  4. تحلیل مارکتینگ: CRM مارکتینگ به مدیران و کارشناسان مارکتینگ کمک می کند تا با کنترل شاخص های مارکتینگ، تحلیل استراتژیک کرده و درکی عمیق از میزان عملکرد برنامه های مارکتینگ و کمپین های تبلیغاتی بدست آورند. همچنین اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه فرآیند خرید و ترجیحات مشتریان و همچنین اطلاعات جمعیت شناختی جهت تقسیم بندی بازار حرفه ای بدست خواهد آمد. داشبورد مارکتینگ در این سیستم اطلاعاتی دقیق، عمیق و چند لایه برای مدیران ارشد مارکتینگ فراهم خواهد نمود.
  5. ارائه پیشنهاد های موثر: با درک کامل از نیازها و علایق مشتریان، نیاز های آتی قابل پیش بینی بوده و پیشنهاد های موثر و به هنگام جهت افزایش میزان فروش و وفاداری مشتریان ارائه خواهد گردید.
  6. مدیریت کانال های ارتباطی: با یکپارچه سازی سیستم CRM با کانال های ارتباطی همچون تلفن، وبسایت، میل سرور و اس ام اس سرور، وبینار، شبکه های اجتماعی، تعامل دوجانبه با مشتریان بالقوه و همکاران تجاری برقرار خواهد گردید.

انتهای مطلب/