کسب و کار در مسیر صحیح ...

وب‌سایت‌های اینترنتی برای مصرف‌کنندگان پرمشغله که نیاز به محصولاتی کمیاب دارند و همچنین خریداران مصرفی و صنعتی که قصد مقایسه محصولات و یافتن بهترین قیمت‌ها رادارند، بسیار اثربخش بوده است. آیا شما می‌خواهید ارزان‌ترین بلیط به جنووا در اول ماه می را بیابید؟ وب‌سایت‌ها را چک کنید. آیا نیاز به داده‌های فنی و اطلاعاتی خرید بر روی مواد نسوز برای پروژه بعدی‌تان رادارید؟ وب‌سایت تری‌ام جزئیاتی را درباره محصولاتش، در عرض چند کلیک به شما ارائه خواهد کرد. بله وب‌سایت یک ابزاردستی برای خریداران است و آنچه برای خریداران خوب است، برای فروشندگان نیز خوب است و مزایای تجاری زیر را فراهم می‌کند:

  • فرصت فروش مستقیم را به شما ارائه می‌کند و شما حاشیه سود کامل را به دست می‌آورید. این سود، در غیر این صورت باواسطه‌ها تقسیم می‌شود. در برخی از کسب‌وکارها وب‌سایت می‌تواند نیاز به حفظ و نگه‌داری تسهیلات خرده‌فروشی باارزش را حذف کند.
  • به شما اجازه می‌دهد که نام‌ها و نشانی‌های مشتریان درست را از طریق ابزارهای انتخابی، به دست آورید. این حقیقت که افراد وارد وب‌سایتتان شده‌اند، معمولاً علاقه‌ای به محصولتان را نشان می‌دهد.
  • هزینه‌های منابع انسانی‌تان را از طریق وب‌سایت‌های سلف‌سرویس کاهش می‌دهد. برای مثال، اگر شما دستورالعمل‌های روشنی را برای گرفتن سفارش ایجاد کنید مشتریان، خودشان بسیاری از کارهای مشکل را انجام می‌دهند. در غیر این صورت این کارها از طریق اپراتورهای خدمات مشتری انجام می‌شود.
  • یک وب‌سایت خوب طراحی‌شده، می‌تواند برای چندین بازار کاربرد داشته باشد و از بسیاری از خطوط تولید حمایت کند.
  • فرصت‌های فروش جنبی به وجود می‌آورد. شعارهای تبلیغاتی آمازون دات کام “ممکن است دوست داشته باشید…” و “مشتریانی که این کتاب را آورده‌اند نیز…آورده‌اند.” از نمونه‌های فروش جنبی بر روی وب‌سایت است.
  • به شما اجازه می‌دهد که با هزینه کم، محصولاتتان را در خارج از کشور نیز بفروشید. یک شرکت آمریکایی، رشد فروش مواد چاپی قابل دانلود خود را به مشتریان در هند، بالا گزارش می‌کند. دیدگاه‌های سنتی توزیع، آن فروش‌ها را غیراقتصادی می‌سازد.

بله مزایای وب‌سایت‌های اینترنتی که خوب طراحی‌شده‌اند بسیار است و آن‌ها می‌توانند هزینه‌های مرتبط را با گذر زمان به عقب برگردانند. آن هزینه‌ها شامل هزینه‌های بالای ایجاد یک وب‌سایت، هزینه‌های مداوم میزبانی، ایجاد محصولات اصلاحی و به‌روزرسانی اطلاعات محصول و هزینه سفارش خدمات هستند.

انتهای مطلب/