برندهای لوکس هنگام رسیدن به دوره تجارت الکترونیک با مسئله عمده‌ای مواجه بودند: ساخت وب‌سایتی که هماهنگی کاملی با ارزش‌ها و تصویر ذهنی برند داشته باشد. بدون شک بهترین نمونه در این مورد www.Hermes.com «هرمس» می‌باشد.

«هرمس» برندی است که می‌داند چگونه از زمان خود بهره ببرد و وب‌سایت تجارت الکترونیک آن تا سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی نشده بود. این سایت بازتاب شگفت‌انگیزی از هوش برند می‌باشد.

از ابتدا، صفحه اصلی، عناصر اصلی زیبایی‌شناختی برند را که به دیدگاه جهانی معروف بود لحاظ کرده بود.

_ یک لوگو بیرون از مرکز و کمی مورب: در جایی که بسیاری از برندها لوگوی خود را در مرکز قرار می‌دهند، «هرمس» نیازی به جار زدن حضور خود نداشت.

­_ استفاده از نقاشی و نوشتار: «هرمس» برندی است که به دست‌ساز بودن، به هنرمندان دست‌ساز و طراحان به یک نسبت اهمیت می‌دهد.

_ روش احساسی و غیرعادی: «هرمس» تخیل مشتریان خود را برمی‌انگیزد.

_ استفاده از رنگ نارنجی و جعبه‌های نارنجی، نشانه‌ای از برند.

_خطوط مورب کم‌رنگ که در تمام صفحه دیده می‌شود- به شکل کوک‌های روی زین که نشان‌دهنده تجارت آن می‌باشد.

صفحه بعدی وب نشان‌دهنده کالسکه سواری است که از کالسکه پیاده می‌شود. او برای تحویل خریدها آماده بود و ما را به سمت دنیای «هرمس» می‌برد. شما معنی کلمه با شمشیر بردین و کار شمشیرزن، سمفونی ابزار را می‌بینید، دعوت‌شده‌اید تا به لحاظ احساسی از یادداشت‌های «هرمس» از زیان «بارونس نیکا»، از مجموعه «امیل هرمس» شگفت‌زده شوید. جادوی آن‌ها در تمام صنایع‌دستی جهان، مواد و پیشینیان دیده می‌شود.

زمانی که کالسکه به سمت بوتیک پیش می‌رود با دسته‌ای از گره‌ها و موس‌ها هدایت می‌شوند و محصولات به ترتیب نشان داده می‌شوند. این سایت اوج احساس و جشن حس‌ها را نشان می‌دهد. چشم و گوش در آن دخیل می‌شوند:

این برند، دیدگاه جهانی را همراه با زیبایی‌شناختی‌ها نشان می‌دهد. محصولات آن به‌خوبی نمایش داده می‌شوند؛ خرید نتیجه مستقیم احساسی است که با جستجو در وب‌سایت حاصل می‌شود و محصولات فروخته‌شده به‌صورت آنلاین بسیار محدود هستند.

انتهای مطلب/