کسب و کار در مسیر صحیح ...

وب دایرکتوری، وب‌سایتی مانند هر وب‌سایت دیگر است. تفاوت تنها در این است که وب دایرکتوری، مجموعه‌ای از صفحات وب خواهد داشت که کم‌وبیش محتوای یکسانی دارند. این بدان معنی است که یک دایرکتوری دارویی شامل صفحات وبی خواهد بود که به‌طور عمده در مورد دارو هستند. اولین استفاده از وب دایرکتوری ها به‌عنوان منبع اطلاعات برای مردم است. بسیاری از افرادی که برای کسب اطلاعات در اینترنت جستجو می‌کنند، باید به دنبال آن‌ها در وب دایرکتوری ها باشند؛ بنابراین وب دایرکتوری ها، دریافت اطلاعات در مورد یک موضوع خاص را برای مردم آسان‌تر می‌کنند. این‌یکی از دلایلی است که آن‌ها مفید در نظر گرفته می‌شوند.

هنگامی‌که وب‌سایت خود را در یک دایرکتوری قرار می‌دهید، مزایای خاصی را به دست می‌آورید. یکی از این مزیت‌ها، داشتن شانس رتبه بهتری در موتورهای جستجو می‌باشد. هنگامی‌که موتورهای جستجو سایت را پیدا کنند، آن را به‌صورت رایگان در فهرست خود اضافه می‌کنند. همچنین این امکان را دارید تا لینک‌های یک‌طرفه داشته باشید. این‌ها لینک‌هایی هستند که تنها به سایت شما تغییر مسیر می‌دهند. این بدان معنی است که نباید لینک آن‌ها را در سایت خود وارد کنید.

انواع ترافیک به‌دست‌آمده از وب دایرکتوری ها

ترافیک تولیدشده از دایرکتوری ها در سه نوع مختلف می‌باشند. نوع اول، ترافیک از طریق کلیک نامیده می‌شود. در این نوع از ترافیک، بازدیدکننده مجبور به آمدن به وب‌سایت شما می‌باشد. هنگام بازدید از دایرکتوری، بازدیدکننده سایت، اطلاعات شمارا خواهد دید. مشاهده این آیتم‌ها آن‌ها را وادار به بازدید از وب‌سایت شما خواهد کرد.

در مرحله بعد، روش دیگری برای تولید ترافیک از طریق نمایه‌سازی وجود دارد. بسیاری از دایرکتوری ها، نمایه‌سازی از یک سایت را بلافاصله پس از یافتن لینک‌های آن آغاز خواهند کرد. هنگامی‌که سایت‌ها نمایه‌سازی شدند، هر بار که آن‌ها به سایتتان بازگردند، با خود ترافیک به ارمغان می‌آورند. درنهایت ترافیک توسط موتورهای جستجو تولید می‌شود. این کار توسط دایرکتوری ها با افزایش رتبه‌بندی شما در موتورهای جستجو انجام می‌شود. این اتفاق زمانی می‌افتد که دایرکتوری ها تعداد منابع و لینک‌هایی را که به سایت شما منجر می‌شود، پیدا کنند.

درمجموع، ایجاد لینک یکی از مؤثرترین روش‌ها برای حصول اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن سایت شما است. اطمینان از داشتن لینک‌های باکیفیت، رتبه شمارا در موتورهای جستجو افزایش خواهد داد و همچنین این امر شانس گرفتن ترافیک بیشتر به سایتتان را افزایش می‌دهد. برخی افراد می‌گویند ایجاد لینک رو به پایان است. بااین‌حال، با استفاده از ایجاد لینک، فرد قادر به افزایش ترافیک است. درعین‌حال، آن‌ها قادر به گرفتن رتبه بالاتر موتور جستجو درنتیجه دریافت بیشتر از موتورهای جستجو هستند. این بدان معنی است که ایجاد لینک هنوز کار می‌کند و هنوز منقرض نشده است.

انتهای مطلب/ لینک محتوا