کسب و کار در مسیر صحیح ...

گاهی سازمان‌ها و افراد گمان می‌کنند که حقی برای جشن گرفتن ندارند، مگر اینکه کار عمده و مهمی انجام‌شده باشد. اگر منتظر دستاوردهای کلان باشیم، گاهی برای همیشه منتظر خواهیم ماند. ایجاد جوی از قدردانی و سرور، یکی از کلیدهای ایجاد یک محیط کار مولد و پربازده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بردها و دستاوردهای کوچک را جشن بگیرید و جشن‌ها را پشت سر هم برگزار کنید، در ادامه با هورموند همراه شوید، قصد داریم نحوه اجرای این تکنیک فروش را بررسی نماییم.

ایده جشن گرفتن بردهای کوچک را چگونه اجرا کنیم؟

  • شرکت استایاز مشینری میشیگان یک زنگ برقی روی یک تابلو دارد که ابزار جشن آن‌ها محسوب می‌شود. هرگاه یکی از کارکنان فروش خوبی انجام می‌دهد، آن‌ها زنگ را روی سامانه صوتی داخلی به صدا درمی‌آورند تا کل اعضای شرکت از موضوع باخبر شوند.
  • شرکت هومور پراجکت نیویورک، کاتالوگ شگفت‌انگیزی از محصولات دارد که محل کارتان را جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند. وسایلی برای تکمیل شدن فضای شادی شما.
  • بعضی از شرکت‌ها از سامانه صوتی داخلی یا ایمیل برای اعلان پیام‌های تبریک به دیگر افراد استفاده می‌کنند. در بعضی سازمان‌ها هنگامی‌که فروش موفقی انجام می‌شود یک قطعه موسیقی انرژی‌بخش پخش می‌شود.
  • هنگامی‌که یک هدف کوچک تحقق می‌یابد، می‌توانید برای هرکس هدیه‌ای بیاورید، یا اجازه دهید که کارکنان هنگام صرف نهار از ۳۰ دقیقه زمان بیشتر بهره‌مند شوند.
  • هر سه ماه یک‌بار از پیشرفتی که در قسمت شما رخ‌داده است تصاویر ویدئویی تهیه کنید و اجازه دهید که کارکنان، ستاره فیلم باشند.

افکار خلاق خود را برای یافتن راه‌هایی به‌منظور قدردانی از بردهای کوچکی که در بخش شما رخ‌داده‌اند، فعال کنید. می‌توانید حتی مشتریان خود را نیز دعوت کنید. از آن‌ها بخواهید که در مهمانی شرکت کنند، با یکی از کارکنان دست بدهند و یا به نفع کارمند موردنظرشان رای بدهند. آن‌ها با شاد کردن شما، شاد خواهند شد!

انتهای مطلب/ لینک محتوا