کسب و کار در مسیر صحیح ...

کمپین تبلیغاتی داو

داو در آخرین کمپین تبلیغاتی خود دست به اجرای کمپینی با هدف نمایان کردن زیبایی درونی خانم‌ها زده است.

این کمپین با نام Choose Beautiful در شهرهای لندن، سانفرانسیسکو، شانگ‌های، سائوپالو و دهلی اجرا شد به این شکل که در مکان‌هایی که دارای دو ورودی بود با قرار دادن دو تابلو در بالای آنها عکس‌العمل عابران را فیلمبرداری کردند.

در کمپین داو یکی از تابلوهای (درب ورودی) با عنوان «زیبا» و دیگری با عنوان «معمولی» به عابرین نمایش داده می‌شد و جالب است که ۹۶ درصد از عابرین تابلوی معمولی را برای ورود انتخاب کردند که از این تعداد نیز ۸۰ درصد آنها دلایلی آوردند که چرا خود را «زیبا» نمی‌دانند.

داو Dove سعی کرد تا در تبلیغات خود نشان دهد که زیبایی مربوط به ظاهر نخواهد بود و خانم‌ها باید با تقویت اعتماد به نفس خود به زیبایی‌های درونی خود توجه کنند.

در این کمپین برجسته، Dove به ما نشان داد که بسیاری از زنان زیبایی خود را در حد متوسط برآورد می کنند و فقط تعداد کمی از آن ها تصمیم گرفتند تا از درب ورودی با عنوان “زیبا” عبور کنند. تماشای لبخند بر روی چهره کارمندان Dove وقتی که یک زن درب “زیبا” را برای عبور انتخاب می کرد، دلگرم کننده بود.

این دومین بار است که داو Dove با ایجاد چنین کمپین‌هایی به ارتقای سطح آگاهی‌های خانم‌ها برای شناخت زیبایی‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود در اداره خانه، خانواده و امور کاری اشاره می‌کند.

آیا شما خود را زیبا فرض می کنید؟