کسب و کار در مسیر صحیح ...

بیشتر کسانی که از یلوپیج ها استفاده می‌کنند، از پیش قصد خرید دارند. هدف از آگهی جلب ‌توجه آن‌ها به شما به‌جای رقباست. شما می‌خواهید اولین کسی باشید که با شما تماس می‌گیرند.

برخلاف آگهی‌های چاپی، فضای سفید ارزش بسیار کمی دارد. خوب است که آگهی یلوپیج ها را از اطلاعات پرکنید. فقط باید اطلاعاتی که مهم هستند و اولین چیزی را که خوانده می‌شوند، در ابتدا قرار دهید.

تیتر یا تصویر خود را در کل صفحه جا دهید. آگهی‌های بزرگ‌تر، کلمات غیرمنتظره، غیرمعمول و هیجانی و تصویری، طرح‌های جلب‌توجه کننده مانند تیترهای برجسته، محصولات یا خدماتی که شمارا از رقبا متمایز می‌کند در این رسانه مهم‌تر از نام برند هستند. تصاویر نباید تنها دکوری یا به‌صورت اشکال کلیپ آرت باشند. باید در آگهی شما ایجاد جلب‌توجه کنند. باید به‌طور بالقوه باعث شوند که مشتری چیزی را احساس کنند. تیتر باید نشان‌دهنده‌ی حل سریع یک مشکل یا متفاوت بودن شما باشد. پس از تیتر شماره تلفن مهم‌ترین عنصر شماست؛ حتی مهم‌تر از لوگو یا نام برند شما.

از رقبای خود تقلید نکنید. آگهی خود را از خدمات و خصوصیات، دلایل باورپذیری و دلایل تماس گرفتن پرکنید. نام بردن از خریداران محرکی است برای واکنش فوری.

از حالت نگاتیو برای آگهی خود استفاده نکنید. استفاده از حروف سفید (زرد) روی زمینه مشکی تا ۶۰ درصد خوانایی آگهی را کم می‌کند. آگهی‌های نمایشی گران‌تر از متن‌های ساده هستند. هرچه کلمات بیشتر باشند، گران‌تر هستند. بیشترین هزینه آگهی صرف لیست کردن خدمات شما در تیترهای مختلف می‌شوند.

و درنهایت آگهی‌های یلوپیج گران و ماندگار هستند. پس از ارسال آگهی برای چاپ حتماً آن را بازبینی کنید.

انتهای مطلب/