کسب و کار در مسیر صحیح ...

مراحل برنامه ریزی برند شخصی

برنامه ریزی برند شخصی کار پیچیده‌ای نیست اگر شما دارای تخصص کافی و تعهد کاری باشید. فرآیندی که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌جای اینکه هرروز در جستجوی مشتریان جدید باشید از سبک کار و زندگی خود لذت ببرید و مخاطب را به‌راحتی جذب نمایید. زمانی که شما عاشق کارتان باشید لذت بیشتری از حرفه خود می‌برید و در این زمان است که ثروت ایجاد خواهد شد. در ادامه سعی کرده‌ایم تصویری از مراحل برنامه ریزی برند شخصی ارائه دهیم، با ما همراه شوید؛

 

  1. در مرحله اول فرآیند برندینگ شخصی می‌بایست ویژگی های ارزشمند بازار هدف خود را شناسایی کرده و آن‌ها را به‌صورت ارزش‌های مستند درآورید.
  2. برای توسعه از تصمیم‌های ترویجی همچون طراحی کارت ویزیت، طرح و لی اوت وب سایت، کار روی بازار هدف و ازاین‌دست موارد استفاده نمایید.
  3. یک برنامه تبلیغاتی مناسب ایجاد نمایید. بازسازی دفتر کاری، آموزش مجدد کارکنان، نوشتن مقاله در نشریه های محلی و تخصصی، ارسال خبرنامه های ایمیلی و همچنین به‌روزرسانی وب‌سایت در جهت ارتباط موثر با مخاطب را به کار بندید.
  4. به برند شخصی خود اجازه بدهید در زمانی که مخاطبان متوجه حضورتان می‌شوند خود را بسازد. این روش را در طی یک دوره چندماهه و حتی زمانی که معامله جدیدی ندارید ادامه بدهید.
  5. در این مرحله، نخستین نتیجه مثبت فرآیند برندینگ شخصی خود را می‌بینید، این زمانی است که مشتریان قبلی پاسخ مثبتی به برند شما نشان داده و تعداد مراجعاتشان به شما افزایش خواهد یافت.
  6. نتیجه مثبت بعدی زمانی خود را نشان خواهد داد که می‌بینید مخاطبانی که از وجود شما مطلع شده‌اند سروکله‌شان از هر جایی پیدا شده و با شما برای قرار ملاقات تماس می‌گیرند.
  7. برگزاری جلسات حضوری با مشتریان جدید انجام‌شده و شما سعی می‌کنید به آن‌ها نزدیک شوید. در این مرحله مشتریان برای خرید محصول و یا خدمتی پیش شما می‌آیند پس نباید کار سختی در پیش داشته باشید.
  8. در این مرحله شما به مشتریانی دست می‌یابید که سود و منفعت بسیاری به شما می‌رسانند. پس خدمات بیشتری به آن‌ها بدهید و بیشتر با آن‌ها کار کنید.

انتهای مطلب/ لینک محتوا