کسب و کار در مسیر صحیح ...

به گزارش آژانس کسب و کار هورموند، امروزه در جهان روزی ۳۵ میلیارد ایمیل فرستاده می‌شود. ۱۰ میلیون پایگاه اینترنتی در وب وجود دارد، بیش از میلیاردها تبلیغ اینترنتی در جریان است که این عدد رو به افزایش است. به‌سختی می‌توان به یاد آورد که از ۱۹۹۰ به بعد اینترنت وارد بحثی تجاری نشده باشد. اکنون سال‌ها از آن روزها می‌گذرد و دیگر سؤال این نیست که کسب‌وکارها باید وارد فضای اینترنت بشوند یا نه سؤال این است که کسب‌وکارها چگونه باید وارد این فضا بشوند و به اهداف خود دست یابند.

مطالعات نشان می‌دهد که از هر ده کسب‌وکار کوچک هفت شرکت به کامپیوتر دسترسی دارند، از هر سه تجارت، دو شرکت از اینترنت برخوردارند و از هر سه‌تا یکی وب‌سایت دارد. بسیاری معتقدند افرادی دارای دسترسی به اینترنت در سراسر جهان قریب به یک میلیارد نفر هستند؛

  • زنان و مردان به تعداد مساوی کاربر اینترنت هستند اما در گروه‌های سنی متفاوت الگوهای مختلفی از استفاده را نشان می‌دهند. نوجوانان و افراد بالای ۶۵ سال بیشتر از همه از اینترنت استفاده می‌کنند.
  • انگلیسی‌زبان رسمی دوسوم از صفحات اینترنت است. درحالی‌که زبان رسمی بیش از نیمی از کاربران اینترنت زبانی به‌غیراز انگلیسی است. شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات در مارکت جهانی هرروز بیشتر از قبل و منوهای وب‌سایتشان را چندزبانه می‌کنند.
  • بیشتر کاربران از ایمیل استفاده می‌کنند. بسیاری از آن‌ها نیز برای خرید یا پژوهش در مورد محصولات به اینترنت مراجعه می‌کنند. آن‌ها قبل از انجام خرید موارد را به‌طور آنلاین در اینترنت می‌بینند. چه بخواهند خرید خود را آنلاین انجام دهند چه از مغازه‌ها خرید کنند. اگر شرکت شما دسترسی به وب نداشته باشد این مشتریان را از دست می‌دهید.
  • بسیاری از مشتریان در اوقات فراغت خود و برای تفریح به اینترنت می‌آیند.
  • آن‌ها مصرف‌کننده‌هایی آگاه هستند که با اطلاعات کامل به مطب دکتر، نمایشگاه ماشین یا هرجایی دیگر می‌روند، پس آماده‌باشید.
  • آن‌ها از وب‌سایت‌ها انتظار دارند اطلاعات فراوان برایشان فراهم و از مشتری حمایت کنند. آن‌ها به دنبال راهی ساده برای ارتباط با تجارت شما هستند. چه آنلاین و چه فیزیکی، انتظار دارند به‌سرعت به سؤالاتشان پاسخ دهید.

انتهای مطلب/