کسب و کار در مسیر صحیح ...

ارزش دادن و فراهم آوردن سود برای مشتری کلماتی هستند که بسیاری از فروشنده‌ها و مدیران فروش در درک آن دچار مشکل هستند، چه برسد به فراهم کردن آن. بسیاری از مردم فکر می‌کنند منظور از ارزش دادن به مشتری فقط چیزی است که شرکت اضافه می‌کند. یک خدمت اضافی کوچک، تخفیف مختصری در قیمت و حتی چیزی مجانی؛ اما اشتباه است. این‌ها تبلیغ هستند و دادن ارزش نیستند. منظور از ارزش دادن انجام کاری است که برای مشتری و به نفع مشتری انجام می‌شود آن‌هم بدون چشم‌داشت و انتظار.

اصول زیر را در کسب‌وکارتان به کار بگیرید و ارزشمند باشید؛
۱- برای فروش موفق با دادن اطلاعات مرتبط با مشتری بازاریابی کنید و نه با دادن اطلاعات مربوط به خودتان، اطلاعاتی در مورد اینکه چطور سود ببرند، تولید کنند و یا موفق شوند.
۲- مطالب خوب در نشریات و مجله‌های الکترونیکی و خبرنامه‌ها بنویسید. نوشتن باعث می‌شود وجهه یک رهبر را پیدا کنید و همچنین نشان‌دهنده ارزش مشتری در نزد شماست.
۳- برای فروش موفق همه‌جا ابزاری برای پاسخ‌دهی در نظر بگیرید، اگر با شما موافق هستند و بیشتر می‌خواهند در اختیارشان بگذارید. این یک راه عالی برای برقراری ارتباط با کسب‌وکار آن‌هاست.
۴- برای فروش موفق از همه رسانه‌ها استفاده کنید، تخصصتان را با یک موضوع روز گره بزنید.
۵- کاری کنید تا به‌عنوان یک شخص یا برند دارای ارزش شناخته شوید، انجام کارهای خیرخواهانه و یا رهبری یک گروه صنفی، کاری کنید تا طوری شناخته شوید که کسب‌وکار به سراغ شما بیاید.
۶- مطالبتان را بعدازآنکه درخواست کردند برایشان بفرستید و مطمئن شوید حاوی اطلاعات ارزشمند خواهد بود. برای یک جمع سخنرانی کنید و نه یک ارتباط تلفنی خشک‌وخالی.
انتهای مطلب/ لینک محتوا