Ogilvy & Mather

آژانس تبلیغاتی Ogilvy & Mather در سال ۱۸۵۰ در لندن توسط Edmund Mather ایجاد شد و پس از چند سال با آژانس تبلیغاتی دیگری در نیویورک در سال ۱۹۶۴ ادغام شد که موسس آن شرکت دیوید اگیلوی بود و بخشی از گروه WPP یکی از بزرگترین شرکت های مارکتینگ و ارتباطات را تشکیل دادند . این آژانس برای همکاری با شرکت هایی مثل : داو، امریکن اکسپرس و آی بی ام  به شهرت رسید.

 

WPP plc

کمپانی چند ملیتی که در عرصه تبلیغات و روابط عمومی فعالیت می کند، دفتر اصلی آن در لندن و دفتر اجرایی آن در دوبلین ایرلند قرار دارد. این شرکت تبلیغاتی بیشترین درآمد تبلیغاتی را درجهان به خود اختصاص داده است و حدود ۱۹۰,۰۰۰ کارمند در ۳۰۰۰ دفتر کار آن شرکت مشغول به کار می باشند. آنها همچنین صاحب چند شبکه تبلیغاتی شامل IMRB , Millward Brown , Grey , TNS و Knowlton&Hill هستند. WPP  همچنین در لیست اولیه بورس لندن و لیست ثانویه نزدک حضور دارند.

 

Britannia Communications

آژانس تبلیغاتی انگلیسی است با تمرکز بر مارکتینگ و ارتباطات که به شرکت ها کمک می کنند تا بوسیله جمع آوری اطلاعات دامنه های عمومی و اندازه گیری اثر بخشی کمپین های فردی مخاطبان آنلاین خود را افزایش دهند. این تجزیه و تحلیل به کاربران حرکت رو به جلو را پیشنهاد می دهد تا به درک بهتری از حوزه رسانه دست پیدا کنند .

 

Hub09 Brand People

این آژانس تبلیغاتی ایتالیایی در سال ۲۰۰۹ توسط Marco Foccio تاسیس شد. تمرکز اصلی آنها بر روی رسانه های اجتماعی و فرهنگ برند بود تا رابطه بین افراد و برند ها را شکل دهند. در سال ۲۰۱۴ Carrer Noir ایتالیایی را جذب کردند که باعث شد مشتریان آنها افزایش پیدا کند. خدمات این آژانس شامل : رسانه های اجتماعی، برندینگ، روابط عمومی دیجیتال، پروموشن، استراتژی و خلاقیت، مدیریت شبکه های زنده بلاگ ها و تولید فیلم و تیزر است.

 

Mind Share

شرکت خدمات مارکتینگ Mind Share در سال ۱۹۹۷ توسط چند نفر که از آژانس های Ogilvy & Mather و JWT دور هم جمع شده بودند تشکیل شد و در حال حاضر شامل یک شبکه جهانی گسترده است که دارای ۶۰۰۰ کارمند در ۸۲ کشور جهان از مناطق آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا است.

 

MediaCom

رسانه ای عمومی در لندن انگلستان است که بخشی از گروه GroupM را تشکیل می دهند که رسانه ای است که مدیریت سرمایه گذاری را بعهده دارد و دارای ۵۸۱۲ کارمند در ۱۲۲ دفتر کار در ۹۷ کشور جهان است. دفاتر اصلی آن در لندن، نیویورک، میامی، سنگاپور است . MediaCom شامل بخش هایی اختصاصی شامل  MediaCom Interaction و MediaCom Bussiness است.

 

MEC

ادغام دو شرکت The Media Edge و CIA باعث شد MEC در سال ۲۰۰۲ تاسیس شود و مشتریانی همچون Vodafone ، Netflix ، Paramount Pictures ، channel ، Visa ، Chevron با آنها همکاری داشته اند. MEC شبکه جهانی با مرکزیت لندن است که حدود ۵۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد. آنها با گروه GroupM شریک شدند و کسب کار اصلی آنها خرید رسانه و برنامه ریزی است.

 

Fred And Farid Group

آژانس رسانه ای در پاریس که توسط Fredric Raillard و Farid Makart در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و نتیجه آن همکاری با بیش از ۳۰۰ برند و برنده شدن بیش از ۴۰۰ جایزه بین المللی خلاقیت و تاثیرگذاری است .

 

Antevenia

آژانس Antevenia در سال ۱۹۹۷ در مادرید تاسیس شد و دفاتر دیگری در بارسلونا، میلان، لندن و پاریس نیز دارد. هدف اصلی آنها پیش بینی بازار مشتریان، افزایش فروش و بهبود عملکرد مارکتینگ برند ها بود . مدیرعامل این شرکت Joshuna Novick و مدیر ارشد اجرائی Pablo Perez است.

 

IDesing

این شرکت تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ در بارسلونا تاسیس شد و خدمات اصلی آنها طراحی وبسایت، آنلاین مارکتینگ، سئو و استراتژی محتوا است. آنها به شرکت های موجود برنامه هایی برای بهبود حضور آنلاین، بهبود سئو و ترافیک وب سایت می دهند. آنها همچنین امکاناتی مانند طراحی صفحات وب و خدمات میزبانی وب سایت نیز ارائه می دهند.

انتهای مطلب/