کسب و کار در مسیر صحیح ...

کانال‌های رادیویی عاشق مهمانی دادنند و در یک چشم به هم زدن مراسم خاصی تدارک می‌بینند. اکثر کانال‌های مهم و بزرگ فردی شاد، سرزنده و پرنشاط را مدیر تبلیغات خود می‌کنند که به‌راحتی بتواند تبدیل به مدیر سفرهای تفریحی کانال شود.

این افراد می‌توانند ترتیب پخش برنامه و تبلیغات را از فروشگاه شما بدهند، در این‌گونه تبلیغات مجریان و هنرپیشه‌های رادیو در فروشگاه یا پارکینگ مغازه شما مستقر می‌شوند و شنوندگان را به مغازه شما دعوت می‌کنند: “به‌سوی شرکت … بشتابید و تی‌شرت مجانی با علامت مخصوص دریافت کنید.” چنین مراسمی واقعاً جمعیت زیادی را به مغازه می‌کشاند. در این جمعیت هم مشتری‌های واقعی وجود دارند و هم افرادی که صرفاً به دنبال کالاهای مجانی هستند.

از نماینده‌ی فروش کانال در مورداجرای چنین برنامه‌ای که به نفع کار شماست سؤال کنید. اگر بودجه زیادی صرف تبلیغ کرده باشید، احتمالاً بدون دریافت هزینه اضافی کانال رادیویی این برنامه را برای شما اجرا می‌کند.

کانال‌های رادیویی همچنین در برنامه‌های گروهی نیز شرکت می‌کنند، ازجمله نمایشگاه‌های خیابانی، کنسرت فضای باز و برنامه‌های دانشگاهی. این افراد باجه کوچکی درست می‌کنند و یا ماشین مجهز به تجهیزات الکترونیکی خود را در جایی پارک و سپس شروع به تبلیغ و توزیع کالای مجانی می‌کنند.

خیلی اوقات حمایت مالی این‌جور برنامه‌ها فروخته می‌شود، به این صورت که مجری می‌گوید: حمایت مالی رستوران ایتالیایی مرکز شهر بر عهده “برند شما” است. به مرکز شهر بیایید، با افراد خوب ملاقات کنید و تی‌شرت، قهوه و جاکلیدی مجانی دریافت کنید.

اگر بتوانید از یکی از این قبیل برنامه‌هایی که حمایت مالی می‌شوند بهره ببرید خیلی به نفع شماست و اگر این برنامه تا حدودی هم به حوزه کاری شما مربوط می‌شود، پس دیگر معطل نکنید. قیمت این قبیل برنامه‌ها معمولاً معقول و مناسب است. علاوه بر این چند بار هم در رادیو به اجرای این برنامه اشاره خواهد شد که به‌این‌ترتیب زمان پخش آگهی شما افزایش می‌یابد.
انتهای مطلب/ لینک محتوا