کسب و کار در مسیر صحیح ...

بیلبورد های تبلیغاتی خلاقانه شرکت ودافون در ماه ژولای سال ۲۰۱۶، ۲۰۰۰۰ لیتر آب باران را برای استفاده در کشاورزی روستایی در پونای هند، ذخیره کرد. در بحران بی آبی، روستای وادبولای پونای هند به صورت کامل دچار خشکسالی شد. جهت رفع مشکل کم آبی این روستا، اپراتور تلفن همراه ودافون، با ایده ای بسیار منحصر به فرد وارد میدان شد!  تبلیغات محیطی خلاقانه از نوع بیلبوردهایی که آب باران را ذخیره می کرد.

ودافون هند و شرکت کینتیک با همکاری آژانس تبلیغات محیطی، بیلوردهایی خلاقانه را طراحی کردند که با ذخیره آب باران به کشاورزی کمک می کرد. برای این منظور ۵ بیلبورد خلاقانه با استفاده از صفحه آلمینیومی که به شکل منحنی U شکل ساخته شد که آب باران را در قیف بالای بیلبورد جمع آوری می کرد. قیف از طریق لوله کشی به یک تانک بزرگ متصل است و آب باران را به آنجا هدایت می کند.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه ودافون

جهت کنترل سطح آب تانک، بر روی هر تانک یک سیم کارت ودافون نصب شده است که سنسور اندازه گیری سطح آب را دارد تا زمانی که تانک پر می شود، سیم کارت به صورت خودکار اطلاع می دهد که تانک پر شده است. سپس این تانک آب را به زمین های کشاورزی منتقل می کند.

۵ بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه مشابه با هدف استفاده آب باران برای کشاورزی در فرودگاه پونا نصب شد که هر کدام از آن ها به یک تانک با گنجایش ۲۰۰۰ لیتر متصل بود. این منطقه سالهاست که با مشکل کم آبی مواجه است. استفاده از آب باران برای کشاورزی در این منطقه می تواند بخش مهمی از نیازمندی ها را مرتفع سازد. ودافون که پشتیاز ارائه سرویس های بی سیم و مبتنی بر شبکه است با این تبلیغ محیطی وجهه خیلی خوبی نشان داده است و در حمایت از رفع مشکلات ناشی از کم آبی در منطقه پونا پیشرو بوده است.

انتهای مطلب/