کسب و کار در مسیر صحیح ...

اگرچه برای بسیاری از کسب و کارها بازاریابی رایگان بی‌معنا می‌باشد ولی زمانی که صحبت از یک استارت آپ و یا شروع یک کسب و کار ساده می‌باشد وضع فرق می‌کند. اگر شما تخصصی دارید و قصد انجام کارهای دشوار پیش رو را دارید، می‌توانید از یک بازاریابی کم هزینه در کسب و کارتان استفاده کنید.

 

بازاریابی رایگان

بازاریابی رایگان

گام اول بازاریابی رایگان: کارهای اساسی کسب و کارتان را سازماندهی نمایید. شما به یک حساب بانکی، آدرس و محل کسب و کار، نام کسب و کار، کارت ویزیت و برگه‌های شرح خدمات نیاز دارید. شروع یک بازاریابی کسب و کار رایگان معمولاً این‌گونه است که از آدرس منزل خود، حساب بانکی شخصی‌تان و همچنین از نام خودتان برای قراردادها استفاده می‌کنید.

 

بازاریابی رایگان کسب و کار

بازاریابی رایگان

گام دوم بازاریابی رایگان: مشخص کردن قسمتی از بازار. چه چیزی را به چه کسی می‌فروشید؟ در آغاز روی مهارت‌های فعلی خود حساب بازکنید، مهارت‌هایی همچون نویسندگی، طراحی گرافیک، طراحی وب. به دنبال شغل و صنعتی بروید که به آن اشراف دارید.

 

بازاریابی رایگان کسب و کار

بازاریابی رایگان

گام سوم بازاریابی رایگان: یک برنامه بازاریابی برای کسب و کارتان بنویسید. در این طرح از چهار عنصر بازاریابی استفاده و هریک را شرح دهید؛ ۱. محصول ۲. نحوه توزیع و دسترسی به مشتری ۳. نحوه معرفی و تبلیغ ۴. قیمت‌گذاری

 

بازاریابی رایگان کسب و کار

بازاریابی رایگان

گام چهارم بازاریابی رایگان: فهرستی از بازارهای بالقوه برای کسب و کار خود ایجاد نمایید. دوستان و آشنایان، گروه‌های محلی، مکانی که کسب و کارتان آنجا انجام می‌شود. اگر شما به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند هستید با گروه‌های دوچرخه‌سواری، فروشگاه های دوچرخه و کسب و کارهای مرتبط با آن شروع کنید. اگر شما به دکترها، وکیل ها و یا کارآفرین ها دسترسی دارید از آن‌ها بخواهید این شانس را به شما بدهند تا در پروژه بعدی خود مانند وب‌سایت، کاتالوگ و بروشور و یا رویداد آن‌ها را همراهی نمایید.

 

بازاریابی رایگان کسب و کار

بازاریابی رایگان

گام پنجم بازاریابی رایگان: از خدمات آنلاین برای بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید: به دنبال وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رایگان و مدت محدود بگردید. درنهایت شما نیاز به یک وب‌سایت با نام دامنه اختصاصی دارید. بااین‌حال شما می‌توانید با سایت‌هایی شروع کنید که خدمات برپا سازی یک وب‌سایت و یا وبلاگ را تحت دامنه خودشان به شما می‌دهند.

 

بازاریابی رایگان کسب و کار

بازاریابی رایگان

گام ششم بازاریابی رایگان: تمام رسانه های شخصی خود مانند فیس‌بوک، تویتر و لینکدین و … را به وبلاگ و یا وب‌سایت خود مرتبط نمایید. از دوستانتان بخواهید در پیشبرد اطلاع‌رسانی در مورد کسب و کار جدیدتان با شما همراهی کرده و به اشتراک‌گذاری بپردازند. کسب و کار جدید شما باید به‌طور مؤثر به مشتریانی هدف شما نمایانده شود.

 

بازاریابی رایگان کسب و کار

بازاریابی رایگان

گام هفتم بازاریابی رایگان: بازاریابی را به‌طور مداوم برای کسب و کارتان انجام دهید. هر ایمیلی ارسالی شما باید دربردارنده اطلاعاتی در مورد کسب و کار جدیدتان مانند آدرس وب‌سایت، شعار و مواردی ازاین‌دست باشد. تعطیلات فرصت بسیار مناسبی برای اطلاع‌رسانی و به اشتراک‌گذاری حضور کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی و صفحه های فیسبوک و گوگل پلاس می‌باشد. گروه‌های اجتماعی فرصت بسیار مناسبی برای اشاره کردن به کسب و کارتان خواهد بود.

 

بازاریابی رایگان کسب و کار

بازاریابی رایگان

گام هشتم بازاریابی رایگان: ارجاع ها: از مشتریانتان بخواهید تا شمارا به دیگران معرفی و ارجاع دهند. به آن‌ها در پروژه های بعدی‌شان تخفیف بدهید زمانی که مشتریان جدیدی برای شما می‌فرستند.

انتهای مطب/ لینک محتوا