کسب و کار در مسیر صحیح ...

در این پست چند نکته اولیه آورده شده تا با کمک گرفتن از آن بتوانید بر این هدف یعنی افزایش فروش متمرکز شوید که از مارکتینگ بی واسطه تان، پاسخ های بیشتر و واکنش های مثبتی دریافت کنید:

  • هرچند وقت یکبار نامه، اعلانی خاص، کاتالوگی کوچک یا بروشوری با پست سفارشی بفرستید تا بفهمید که فهرست شما تا چه حد خوب جواب می دهد.
  • آگهی تصویری مختصری پخش کنید زیرا این نوع آگهی ها کمترین هزینه را دارند. نگذارید از ۱۵ کلمه بیشتر شود، در عنوانی ساده و یک یا دو عبارت مختصر توضیح دهید که چه چیزی برای فروش دارید و سپس از مردم بخواهید که برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.
  • برای افزایش فروش به جای متن کنونی تبلیغ خود، گواهی مشتریان خشنودتان یا نقل قول هایی از اخبار مربوط به محصول یا شرکتتان بیاورید. این نظرها خریداران بیشتری را جلب می کند، زیرا باورکردنی تر از حرف های مثبتی که به نظر می رسند که شما درباره خودتان می گویید.
  • در مقابل هر سفارشی، هدیه ای جذاب، مفید و ساده تقدیم کنید. مردم عاشق هدیه گرفتن اند.
  • فهرست های مشتریان را با حرفه های دیگر مبادله کنید تا به طور رایگان این فهرست ها را افزایش داده باشید.
  • نامه نگاری هایتان را با هدیه ای ارزان همراه کنید. قلم، مداد، برچسب، آهن رباهای روی یخچال یا هرچیز با مصرف دیگر که ظاهری جذاب داشته باشد. مرسولات شما را جذاب تر و به یادماندنی تر می کند و نرخ پاسخ ها را افزایش می دهد. مردم عاشق هدیه گرفتن اند!
  • پس از آن که مشتریان از شما خرید کردند، یادداشت یا کارت تشکری با پست یا ایمیل برای آن ها بفرستید. این رفتار مودبانه اغلب موجب خرید مجدد و افزایش فروش می شود. همچنین موجب می شود بتوانید اطلاعات تماس هایتان را امتحان کنید، در ضمن مشتریان را به خواندن پیام های شما عادت می دهد در نتیجه احتمال توجه کردن آن ها به پیام های بعدی شما را که هدفش فروش است افزایش می دهد.
  • هنگام تولد یا مناسبت های خاص، کارت تبریک یا هدایایی به افراد موجود در فهرست خانگی تان بفرستید. اگر آن ها را مشتریانی ارزشمند می دانید بگذارید آن ها نیز این را بدانند. شاید از تعداد زیاد افرادی که پس از آن برای دادن سفارش با شما تماس می گیرند، شگفت زده شوید، چون پیام شما اصلا تجاری و کاری نبوده است.
  • هر چند وقت یک بار نوع رسانه یا ارتباطات خود را عوض کنید. اگر همیشه نامه ای کاری فرستاده اید، این بار کارت پستالی رنگی یا خبرنامه ای الکترونیکی ایمیل کنید. تنوعاتی از این دست، علاقه مشتری را برمی انگیزد و نیز شاید ببینید که مشتریان مختلف به اشکال متنوع ارتباط بهتر پاسخ می دهند.
  • از عکسی از چهره یک فرد استفاده کنید که با حالتی دوستانه مستقیما به بیننده می نگرد. آن شخص باید نماینده یک مصرف کننده یا متخصصی درباره محصول باشد یا به شکلی به محصول یا پیشنهاد شما مربوط باشد. تصویر یک چهره، فروش را در اغلب تبلیغات دارای پاسخ مستقیم و نامه های ارسالی مستقیم افزایش می دهد و باعث جلب توجه می شود.
  • تصویر واضح و جذابی از محصول خود بیاورید. نشان دادن آنچه برای فروش دارید، به شکلی ساده و موثر مشتریان را جذب می کند. اگر برخی جزئیات در این تصویر مشخص نیستند، عکس های نزدیک تر و بزرگ تری نیز بیاورید. دیدن، باورکردن است و باور کردن پیش نیاز خرید کردن! کارها و مشاغل معدودی به طور گسترده از آگهی های تصویری دارای پاسخ مستقیم بهره می جویند. تبلیغات دارای پاسخ مستقیم می توانند بسیار بیشتر از تبلیغات کلامی به افزایش فروش منجر شوند.
  • یک آگهی رادیویی مدل قدیمی را امتحان کنید، با به کاربردن جلوه های صوتی جذاب از مردم بخواهید با شماره ای بدون هزینه تماس بگیرند یا از سایتی دیدن کنند. آگهی های رادیویی می توانند جذاب باشند! وقتی توجه شنوندگان را جلب می کنند واقعا به آن ها گوش داده می شود.
  • آگهی دارای پاسخ مستقیم خود را در صفحات زرد راهنماهای تلفن نیز چاپ کنید. برای هر راهنمایی که آگهی خود را در آن فهرست می کنید شماره ای محلی بگیرید.

از یاد نبرید که در پس هر برنامه مارکتینگ بی واسطه موفق، پایگاهی اطلاعاتی از نام مشتریان بالقوه و بالفعل وجود دارد که به خوبی مدیریت می شود.

انتهای مطلب/