کسب و کار در مسیر صحیح ...

بسیاری از کسب‌وکارها استفاده از اینترنت را مساوی با داشتن وب‌سایت می‌دانند، درحالی‌که بدون وب‌سایت هم می‌توانید از مزایای بسیاری در فضای اینترنت بهره‌مند شوید. می‌توانید ایمیل بفرستید، اعمال و رفتار رقبای خود را تحت نظر داشته باشید، یا با شبکه مشاورین تجاری و منابع مدیریتی تماس بگیرید که در ادامه در این مورد توضیح می‌دهیم. اما با ساخت وب‌سایت، فرصت‌های شما افزایش خواهد یافت. می‌توانید:

  • از سایت خود لابی و نفوذ گسترده کسب‌و‌کار خود استفاده کنید. هرروز بیشتر از قبل مشتریان به‌جای اینکه حضوری به سراغتان بیایند یا تماس بگیرند با شما آنلاین ملاقات می‌کنند. سایت خود را طوری طراحی کنید که ظاهر مرتبی داشته باشد، خدماتی کارآمد و اطلاعات کاربردی در دسترس مراجعین قرار دهد و به نیازهای آنان فوراً پاسخ دهد؛ به‌این‌ترتیب اثربخشی وب‌سایت افزایش می‌یابد.
  • از سایت خود طوری استفاده کنید که از یک تلفن رایگان استفاده می‌کنید. همان‌طور که آگهی‌ها و تبلیغات پستی مشتریان را تشویق می‌کرد به شما تلفن کنند، امروزه ایمیل‌ها مشتریان را به وب‌سایت شما می‌فرستند تا اطلاعات بیشتری دستگیرشان شود.
  • از وب‌سایت به‌عنوان ابزاری تبلیغاتی استفاده کنید. باید رتبه‌ی خود را در موتورهای جستجوگر بالا ببرید و کاری کنید سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما لینک دهند تا مشتریان جدید را جذب کسب‌وکار خود کنید. سپس قسمت «افزایش ترافیک وب‌سایت» را ببینید.
  • کاری کنید که مشتریان احتمالی، متقاضیان کار و تولیدکنندگان دیگر که معمولاً در وب جستجو می‌کنند، پیش از آنکه شخصاً با شما تماس بگیرند، وب‌سایت تجارتتان را ببینند.
  • از سایت خود برای فروش محصولات به مشتریان جاری و مشتریان جدید استفاده کنید. در قسمت تبلیغات آنلاین خواهید دید که تبلیغ الکترونیکی برای کسب‌وکار شما مناسب است یا نه.

انتهای مطلب/