کسب و کار در مسیر صحیح ...

به‌جای سرمایه گزاری برای تبلیغ در رسانه‌های سنتی می‌توانید به ایجاد یا تشویق یک رویداد و به عبارتی “بازاریابی مناسبتی” فکر کنید. مطمئن شوید که رویداد برای بازار هدف شما جذابیت دارد و به‌طور طبیعی با برند شما متناسب است.

برای نمونه، اگر یک شرکت دارویی هستید که متخصص داروهای اعصاب است، اسپانسر یک اجلاس سالانه تحقیقاتی شوید که بانفوذترین اندیشمندان در گروه کاری شما در آن شرکت می‌کنند.

بررسی کنید که نام و لوگوی شما به‌طور برجسته همه‌جا (علائم، دعوت‌نامه‌ها، غرفه‌ها، جداول زمان‌بندی اجلاس و گردهمایی‌ها) حضور داشته باشد. در امضای هدایا و تقدیرنامه به دانشجویان و روسا حضور داشته باشید. راه‌هایی پیدا کنید تا کارمندان با مشتریان شما در ارتباط باشند.

در بسیاری از گروه‌های تجاری، این رخدادهای سالانه روش اصلی آن‌ها برای دستیابی به مشتریان است. شاید متداول‌ترین نمونه بازاریابی موقعیتی در محدوده بازاریابی ورزشی دیده شود. نام بعضی از برندها (نمانام‌ها) با مسابقات تنیس، گلف و یا اتومبیلرانی گره‌خورده است.

شاید لازم باشد کارمندی را تمام‌وقت برای اجرای این رویداد سالانه استخدام کنید که از طراحان گرفته تا متخصصان روابط عمومی را هماهنگ کند.

انتهای مطلب/ لینک محتوا